1. Kompyuterni qaytadan ishga tushiring. Qaytadan ulanishga urinib ko‘ring.
2. Qaytadan ulaning
1. Kompyuterni qaytadan ishga tushiring. Qaytadan ulanishga urinib ko‘ring.
2. Tarmoq kartangiz yoqilganligini tekshirib ko‘ring (lokal tarmoq)
3. Qurilma boshqaruvi – dispetcheridagi tarmoq adapterini yoqing. Internet simi va routerni tekshiring
4. Qaytadan ulanishga urinib ko‘ring, ulana olmasangiz 062 raqami bo‘yicha texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.
1. Tarmoqdan uzing va qaytadan lokal tarmoqqa ulang. Qaytadan ulanishga urinib ko‘ring.
2. Kompyuterni qaytadan ishga tushiring va qaytadan ulanishga urinib ko‘ring.
3. Xatolik materinskaya plata nVidia (adapter) hisobiga yuz berishi mumkin, uni olib tashlang va tarmoq drayverini qaytadan o‘rnating.
4. Agar bu ham yordam bermasa, 062 raqami bo‘yicha texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.
1. Antivirus – virusga qarshi dastur sozlangani va tarmoq ekranini tekshirib ko‘ring /firewall (agar mavjud bo‘lsa).
2. Qurilma boshqaruvi – dispetcherdagi tarmoq adapterini yoqing.
3. Lokal tarmoq simlari va ularning kontaktlarga ulanishini tekshiring.
4. Tarmoq kartasi noto‘g‘ri ishlaganda drayverni qaytadan o‘rnatish yoki qurilmani almashtirish talab qilinadi.
5. Ehtimol, liniyadagi sim uzilgan bo‘lishi yoki kirish serveri uzib qo‘yilgan bo‘lishi mumkin. 062 raqami bo‘yicha texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.
1. Klaviaturada ingliz harflari tartibi o‘rnatilgani va «CapsLock» o‘chirib qo‘yilganiga ishonch hosil qiling. Foydalanuvchi nomi va Parolni diqqat bilan tering.
2. 062 raqami bo‘yicha texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga qo‘ng‘iroq qiling
1. Sichqonchaning o‘ng klavishi bilan mening kompyuterim belgisini bosamiz, u erdan Boshqaruvni tanlaymiz, ochilgan oynada xizmatlar va xizmatlar ilovasini tanlaymiz va
1. «Lokal tarmoq bo‘yicha ulanish» bo‘limidagi «TCP/IP Internet protokoli» qatoriga belgi qo‘ying;
2. Tizim fayllari tiklanganligi va to‘liqligini tekshiring. Buning uchun Pusk menyusidagi "Bajarish…" tugmasini bosing va u erda sfc /scannow tering
3. Drayverni tarmoq kartasiga qaytadan o‘rnatish talab qilinadi, agar bu ham yordam bermasa, u holda kompyuteringizdagi operatsion tizimni qaytadan o‘rnating.
4. Agar operatsion tizimni qaytadan o‘rnatish ham yordam bermasa, PK dan malakali foydalanuvchilar uchun yo‘riqnomadan foydalaning.
1. Sichqonchaning o‘ng klavish tugmasi bilan Tarmoq ulanishlari papkasidagi foydalaniladigan ulanishni bosing. Svoystva – Xossalari ko‘rsatmasini tanlang va Xavfsizlik ilovasini oching. Tekshirish vaqtida ro‘yxatdan Xavfsiz parolni tanlang.
1. Tarmoq ulanishlarida lokal tarmoqqa ulaning.
2. Dispetcherlik qurilmasida tarmoq adapterini yoqing
1. Siz vpn ulanishini yaratdingiz. Endi PPPoEni yaratish kerak
Bartaraf qilish usullari: 678- va 769-xatolarga qarang.
Bu xato ko‘pincha kompyuterni tarmoqda ro‘yxatdan o‘tkazganda yuz beradi. Buning sababi - IP-manzil (bu manzil avtomat ravishda belgilanadi) tizimda mavjud bo‘lgan IP-manzilga VPN-ulanishga to‘g‘ri kelib qoladi. Proverte, DVB-plataga, 1394 Adapterga qaysi manzil belgilangan, Microsoft Adapter qisqa tutashuvdami yoki boshqaga ulanganmi, agar shunday bo‘lsa , 192.168.138.138 holatda bo‘lishi kerak (maska 255.255.255.0).
Kompyuterni qaytadan ishga tushiring. Agar xatolar yo‘qolmasa, kompyuteringizda viruslar bor-yo‘qligini tekshiring. YAqinda o‘rnatilgan dasturlarni olib tashlang, yoki agar bo‘lsa, Windows ni sozlashdagi o‘zgarishlarni bekor qiling
Kompyuterni qaytadan ishga tushiring. Agar xato yo‘qolmasa, u holda uni olib tashlang va VPN ulanishni qaytadan yarating
Kompyuterni qaytadan ishga tushiring va lokal tarmoq Sizning kompyuteringizda to‘g‘ri ishlayotganligiga ishonch hosil qiling. Agar xato yo‘qolmasa, u holda texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.
611-xatoga o‘xshash. Bundan tashqari, xatolik kompyuteringizda resurslar (xotirasi) etishmasligi bilan bog‘liq bo‘lishi mumkin. Foydalanilmayotgan dasturlarni yopishga harakat qiling
Bir necha daqiqa kutib turing. Agar ulanish o‘rnatilmasa, va qaytadan ulanishda xato takrorlansa, u holda kompyuterni qaytadan ishga tushiring.
VPN ulanishlar xossalarida "Xavfsizlik" ilovasini oching - "Odatiy (tavsiya etilayotgan parametrlar)" tanlangan va "Ma’lumotlarni shifrlash talab qilinadi (aks holda uzib qo‘yiladi)" degan belgi qo‘yilgan bo‘lishi kerak. Kompyuterni qaytadan ishga tushiring va yana bir marta ulanishga urinib ko‘ring. Sizning brandmaueringiz sozlanganligini tekshirib ko‘ring, va agar Siz uning to‘g‘riligiga ishonmasangiz, uni tarmoqdan uzing.
Texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.
Tarmoqda ishlatilishi kerak bo‘lgan VPN qurilmasi ochilmagan bo‘lishi mumkin. Texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.
VPN ulanishni, yoki Windows ni butunlay qaytadan o‘rnatishga harakat qiling. Agar hech narsa yordam bermasa, texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.
Kompyuter nomini o‘zgartiring, Mening kompyuterim - Svoystva – Xossalari, “Kompyuter nomi” ilovasi - "Identifikatsiya" bo‘limi.
Tarmoq adapterlari sozlanganligini tekshiring va Sizning lokal tarmog‘ingiz ishlayotganligiga ishonch hosil qiling. Agar Siz hammasini tekshirib, hech qanday xatolik topmagan bo‘lsangiz, texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga qo‘ng‘iroq qiling.
Xatolik lokal tarmoq ichidagi ulanish uzib qo‘yilganligi yoki jismoniy link – bog‘lanish yo‘qligi sababli yuzaga keladi.
Sizning tarmoq kartangiz (lokal tarmoq) yoqilganligini tekshirib ko‘ring. VPN (PPPoE) ulanishlar va Sizning faervolla (agar Sizning kompyuteringizga o‘rnatilgan bo‘lsa) sozlanganligini tekshiring. Agar hech narsa yordam bermasa, texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.
Login va parol kiritilayotganda klaviaturadagi "CapsLock" klavishi o‘chirib qo‘yilgani va ingliz harflari tartibi o‘rnatilganiga ishonch hosil qiling. Agar Siz login va parol to‘g‘ri kiritilgani va hisobingizda etarli mablag‘ borligiga ishonch hosil qilsangiz (Siz buni shaxsiy kabinet orqali tekshirib ko‘rishingiz mumkin ), u holda tarmoqning texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.
VPN -ulanish xavfsizligi sozlanganligini tekshiring: "Xavfsizlik" ilovasini oching - "Odatiy (tavsiya etilayotgan parametrlar)" tanlangan va "Ma’lumotlarni shifrlash talab qilinadi (aks holda uzib qo‘yiladi)" degan belgi QO‘YILGAN bo‘lishi kerak
Tarmoqdagi sozlanishlarda (aniqrog‘i, TCP/IP protokoli sozlanishlarida) VPN ulanishning aniq IP manzili ko‘rsatilmagan va barcha parametrlar avtomat ravishda olinishiga ishonch hosil qiling.
VPN ulanish sozlanmasiga kiring, va "ma’lumotlarni shifrlash" punktini o‘chiring. VPN ulanish sozlanmasiga kiring va "VPN turi" ro‘yxatidagi “Tarmoq” ilovasidan "PPTP VPN"ni tanlang. Takroran ulanishga harakat qiling.
Tarmoq identifikatsiyasini sozlaganda "kompyuter nomi" maydoniga Sizning loginingizni kiriting, "ishchi guruh" maydoniga esa "crystalnet" (qo‘shtirnoqsiz) kiriting.
Sizning lokal tarmog‘ingiz ulangani va ishlayotgani va sozlangan VPN serverdagi "Kompyuter nomi" maydonida "192.168.1.1" (qo‘shtirnoqsiz) ko‘rsatilganiga ishonch hosil qiling. Qaytadan ulanishga harakat qilib ko‘ring, muvaffaqiyatsizlikka uchrasangiz, texnik jihatdan qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling
ADSL ulanish hosil qilish bo‘yicha yo‘riqnoma:
- PPPoE yaratish Windows XP da ulanish
- PPPoE yaratish Windows Vista da ulanish
- PPPoE yaratish Windows Seven da ulanish
ADSL modеmlarni sozlash bo‘yicha yo‘riqnomalar:
Foydalanuvchi uchun axborot
Bridge - 1- kompyutеrda foydalanish uchun
Router - bir nеcha kompyutеrlarda foydalanish uchun
- ADSL ZTE ZXV10 W300 modemini sozlash bo'yicha ko'rsatma
- ZXV10 H201 sozlash bo'yicha ko'rsatma
- TIDSL-1401 modemini sozlash bo'yicha ko'rsatma
- TIDSL-1404W modemini sozlash bo'yicha ko'rsatma
- TP-LINK TD-W8901N (DHCP_Wi-Fi_PPPoE) modemini sozlash bo'yicha ko'rsatma
- Wi-Fi TP-Link TD-W8951 ND modemini sozlash bo'yicha ko'rsatma
- TP-Link TD-8816 modemini sozlash bo'yicha ko'rsatma
- TP-Link TD-8968 modemini sozlash bo'yicha ko'rsatma